lördag 6 juni 2009

Fy FARO

Fy FARAO vad fult uttryck är och Fy FARAO vad jag är dålig på att blogga!
Den som fortfarande kollar in min blogg ska ha höga bonus poäng! Gillar dig! Haha.

Sitter nu hemma hos pappa. Har nog inte varit här så här många timmar sen innan jul.
Fy FARAO på den med. Är här för att vara hundvakt när pappa och dom är i Mönsterås och visar upp lillbäbin.
Henke är också här i vanliga fall men inte nu, han spelar fotbollsmatch imot Wedevåg!
Haha, Heja heja säger vi. Hoppas det går bra för dom. Han spelar med B-Laget idag så då brukar man oftast bara få "hoppas" haha. Men esch. Heja heja iallafall!

Orkar inte prata om det här nu, jag går istället över till det jag ville komma till!
Cecilia ringde mig! Hallå? ja, precis oj!
För er som inte vet de och har hängt med i mitt bloggande så är Cecilia min gudmor.
Jag blev helt darrig när hon ringde och så började jag ju gråta förstås. (Inget ovanligt).
Men vadå? det är tillåtet! Vi har inte hörts av på mer än 3 år!
Usch. Det blev så konstigt när hon ringde med tanke på att mamma inte gillar det.
Nej fy, Vet inte vems sida jag ska ta i detta.

Skriver kanske mer sen, orkar inte mer nu. Är alldeles för omtumlad efter samtalet!
Puss och kram.

4 kommentarer: