lördag 20 juni 2009

Moa HISSAR


Jag vill höja ribban för secondhand affärer.
För er som inte tänkt på det så finns det faktiskt affärer som inte säljer det dyraste men även kan ha de snyggaste. Får jag välja bland mångtals av affärer så väljer jag ofta secondhand. Det är billigt och det bidrar till miljön. Inte för att jag är värsta "miljö-förbättrar-tjejen".. men för att komma med en sak som tillhör det positiva så är det faktiskt sant att det bidrar till en bättre miljö. Många kanske tycker att det här med att använda någon annans kläder är äckligt men egentligen, är det så äckligt? du tvättar ju för snälla nån kläderna innan du använder dom själv. Det finns bara positivt med dessa slags köp. Tänk själv att komma med den där skon eller den där jackan som ingen annan har. DU blir den enda som har det sista exemplaret.
Många plus får iallafall secondhand affärerna av mig.
Loggan här ovanför är affärens "Myrorna". Vilket är min favorit.
Eller iallafall den secondhand affär som jag handlar mest på.

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar