tisdag 16 juni 2009

Jätte trött!

Ja! Det är precis vad jag är, Jätte trött...
Fy så tråkigt att vara trött. Det är ju sommarlov nu snälla nån.
Är det inte meningen att man ska vara uppe hela halva nätterna då och roa sig?
Jo jag tror bestämt det, och vad gör jag då? Sitter hemma framför datorn och jäspar.
Usch vad jag är tråkig!

Iallafall, jag ber återigen om ursäkt för den dåliga uppdaterandet av bloggen. Har verkligen haft fullt upp. Det har varit skolavslutningar hit och dit, det har varit student och baler. Sen har jag sovit hos Henke mest men även en natt hos Elin. Så ni hör, Fullt upp!

Kom iallafall hem idag ifrån allt och då gav jag mig direkt av igen till Victoria för att äta och titta på hela säsong 1 av "MiaOKlara" för typ 111 gången. Det är verkligen mitt favorit program! Hur roligt som helst. Ni som inte sett de blir nu beordrade av mig att se det. Det ska finnas med på er lista "Saker jag ska hinna göra innan jag dör" Och att se alla avsnitt av MiaOKlara ska stå högst upp på listan. Jag lovar er, ni kommer inte ångra er.

Men nu får jag lov att tack för mig! Jag ska väl fortsätta titta runt lite på datorn så får vi väl se om jag skriver igen eller om jag går och lägger mig. Imorgon är det en ny dag som troligtvis kommer spenderas med Lisa. Oj så skoj! och det menar jag. Saknar den tjejen.
Puss och kram på er alla!

- Moa.

2 kommentarer:

  1. Vad tycker du om Lady Gagas nya Svenska musik video med Alexander Skarsgård?

    Har du inte sätt den kan du kolla in den på min blogg.

    Berätta gärna vad du tycker om den!!

    Kramar / http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. jag gör det :) bevaka min blogg också!

    SvaraRadera