torsdag 11 juni 2009

OJSAN

Blev visst inget mer blogginlägg igår. Ska berätta lite varför.
Jag åkte ju iväg med Nathalie och handlade, efter det så skulle ju hon på fest.
Hur många som helst hade tjatat på mig dagarna innan att jag också skulle följa med för att man inte behövde visa legg. Jag funderade faktsikt på det men sen så kom mamma in med talan och sa att jag aldrig skulle hinna med allt jag skulle göra då, och att hon inte ville ha en flummig dotter dagen efter i kyrkan. Så det var väl bara att tacka nej till festen helt enkelt då.
Iallafall, när jag och Nathalie hade varit och handlat så skickade Lisa sms och ville att jag skulle komma iallafall till förfesten. Så jag gav väl upp där och gick dit. Haha, Jag hade riktigt fin fest-utstyrsel, Farmors kofta och ett par jeans, blöt hår i en knut och inget smink. Men esch tänkte jag, fick ju pussa lite på min man som också var där och sen fick jag ju träffa lisa, linnie och lovisa och alla så det var ju roligt ändå (:
det får bli massa partande på sommarlovet istället säger jag, för då var det ingen idé även om det hade varit roligt att vara kvar ett bra tag längre...

Okej, sådär. Då vet ni varför jag dröjde så med inlägget. Jag kom faktiskt inte hem så tidigt och när jag väl kom hem så var jag tvungen att tvätta löshåret och packa saker och titta på tv med mamma. Haha.
Nu är klockan 06:25 på torsdagsmorgonen och jag längtar tills ikväll när vi slutar skolan!
Just nu känns det som om jag inte kommer sakna fröviskolan någonting, men det kommer säkert komma fram smygandes om något år eller två.
Men nu får ni ha det så bra alla. Blir nog tyvärr inget mer skrivande ikväll är jag rädd. Jag kommer verkligen inte ha tid. Ska först till skolan sen hem vid 11 och då ska jag sminka mig. Sen blir det direkt till frisören vid klockan 1 och blir fixad i håret. Sen klockan 3 måste vi åka till kyrkan för det börjar klockan 4 i fellingsbro, vilket ligger en liten bit här ifrån. Sen efter kyrkan så blir det middag/bal direkt till midnatt så då kommer jag vara så trött så jag måste hem till henke och sova på en gång..

Men ha det så bra, (som jag kom på att jag redan sagt) så hörs vi nog någon gång under dagen imorgon. Puss!

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar