tisdag 9 juni 2009

onödiga skoldagar!

Dagens rubrik, Onödiga skoldagar! Jajamen.
Stämmer utmärkt bra tycker jag. Hela denna vecka går ut på att leka och lattja runt.
"Oj vad skönt" Kanske ni tycker då. Men jag känner mer att det är onödigt, I skolan ska vi studera. Resten får höra till fritiden, Jag tror många känner som jag. För när vi har så här blir det istället att man hoppar över skolan helt, Man tänker att man ändå inte har något där och göra, allt kan man göra hemma. Nej jag vet inte, jag ska inte tala för andra. Jag kanske är helt ute och cyklar men det är iallafall min åsikt.
Någon som tycker som jag?

Idag var det iallafall aktiviteter som blindbock och liknande saker.
Själva syftet med den här dagen var iofs okej men jag pratar i helhet nu.
Dagens syfte med lekarna var att alla ska lära känna alla.
Det dåliga med där är väl att de kommer på detta nu, 2 dagar innan vi slutar.
Haha. Nej nu ska jag sluta klaga. Ni förstår nog vad jag tycker nu.
Jag och Kimberly tog oss iallafall med oss själva på en egen utflyckt med fika!
Mycket mysigare. Haha. Puss på henne!

Men nu blev det så brott.
Ska iväg och sola med Natty!
Skriver mer sen. Då ska jag skriva om min nya favorit shoppingsida! Kanon.
Ha det så bra! Hörs hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar