måndag 22 juni 2009

LISA är min vän på heltid.

Hej alla goa läsare!
Roligt att ni fortfarande hänger med i svängarna och läser min blogg.

Jag sitter iallafall hos min vän Lisa nu, så detta kommer bli ett ganska enkelt inlägg.
När det inte är min dator så är det inte så lätt med bilder och insperation.
Jag har iallafall sovit här inatt kan jag berätta, och då har jag fått reda på att jag pratar i sömnen. Haha. Det var mer än jag visste men så här löd konversationen.

Moa: Kan man ha det här kortet?
Lisa: Va?
Moa: Ja, kan man ha det här kortet på sommaren?
Lisa: Va? haha
Moa: Men.. Oj! Haha, jag somna visst...
Lisa: ?!?!??!
Moa: ZZZzzzZzzzzZzZZzzz.......

Sisodär löd våran konversation. Jag vet inte riktigt vad jag menade, men det är väl upp till er att tyda. Haha.
Nu ska jag titta på lite bilder ifrån förra årets "Peace and Love" som Lisa var på.
Hon ska ju dit i år igen, och inte jag... Så jävla tråkigt! Jag var verkligen sugen på det.
Men det var inte min ekonomi. Aja, jag får satsa på nästa års äventyr! Då gäller det att röja!
Hörs igen senare, då kommer det även bilder ifrån mina två dagar med Lisa.
Puss och kram.

- Moa.

2 kommentarer:

  1. Hahah, jag pratar också i sömnen har jag märkt... Jag väcker mig själv med det ibland. Oftast är det att jag skall förklara för någon vad som hände i en dröm, ofta helt sjukt, eller så skall jag förklara något medicinskt. Misstänkt ofta det sista, men jag tänker kalla det pluggskada. xD

    SvaraRadera
  2. sv: Haha, att kalla det pluggskada gör du nog rätt i! För visst blir man rädd för sig själv när man gör sånt. haha. det är sant.

    Roligt att du kommenterade föresten, första gången du läser min blogg?

    SvaraRadera