söndag 14 juni 2009

BRÅÅ MOA

Eller inte...
Tänkte bara meddela att jag lever, vid det här laget börjar ni säkert tro att jag är död.
Men tänkte bara meddela det att det är jag inte.

Jag har inte kunnat skriva på länge för jag har inpincip inte varit hemma sen i fredags.
Bara små korta vänder fram och tillbaka. Så jag får ursäkta mig lite.
Jag får också tyvärr vara så dålig att inte skriva längre än så här nu heller.
Är hos henke men får skriva mer när jag kommer hem. Då blir det bilder ifrån skolavslutningen och lite allt möjligt som hänt de senaste dagarna. Ha det så bra så länge, Hoppas ni klarat er bra utan mitt skrivande på några dagar, men det tror jag knappast! Haha.

Puss och kram.

- Moa.

2 kommentarer:

  1. Fan vad snygga ni (du och hon på tempo)var när ni klev in först av alla 9:or i kyrkan i torsdags. Jag hade tatuerat ögonbrynen på morgonen så där satt jag som en mupp i solbrillor och kände mig urfånig! Hoppas ni hade kul på balen sen!

    SvaraRadera
  2. Nej men vad roligt! jätte glad blir jag att du tycker det :) Det blir också "tempotjejen" också, som förövrigt heter Frida. Haha. Okej, Hade du? vad hade du tatuerat då för krumelur? :D Tack, vi hade de ur trevligt på balen :)

    SvaraRadera