torsdag 18 juni 2009



BLOGG VÄRLDEN.

Jag undrar, vad går den ut på. Vad går bloggandet ut på?
Handlar det om att snacka så mycket skit som möjligt och att hålla på och driva varandra till vansinne. Jag har läst de här nykända bloggarna - Kissie, Paow, TomiTomic, Dessie och de där. Alla deras bloggar handlar ju bara om att snacka skit. Jag undrar bara, är det så man får läsare? Skulle min blogg bli känd skulle jag vilja att det var för någonting bra. Inte för att jag snackade skit. Men det är väl så, folket är väl hur intresserade som helst av att få se och läsa när andra tjaffsar.

Sen undrar jag, hon Kissie, är hon på riktigt eller vad är det frågan om? Hon tror så mycket på sig själv och är så själv kär så man vet inte riktigt om man ska ta henne på allvar eller inte. Är det någon som håller med mig om det här eller är jag helt ensam och cyklar?

Sen har vi hon Blondinbella som jag inte nämnde där uppe. Henne gillar jag av en konstig anledning. Jag har pratat med mina kompisar men ingen verkar vara så förtjust i henne. De anser att hon ska verka så vuxen och att hon är så fjortis egentligen. Till viss del är jag beredd att hålla med mina vänner men till en viss del inte. Jag tycker att hon är en väluppfostrad flicka men med bara mycket mycket bättre tillgång till pengar än de flesta andra. Jag avundas bara henne och hennes ekonomi. Jag tänker så här, att hur tror ni egentligen att hon ska bete sig? hon får en massa kretik hela dagarna och har säkert hur mycket press på sig som helst och väldigt många bollar i luften som ska hållas kvar där. Nej jag tycker bara att hon är bra, hon skriver intressant och hon är lagom självkär inte på ett sånt vis som Kissie tillexempel utan Bella skriver mer om hur du som läser hennes blogg också kan nå upp till att tycka mer om sig själv. Det tycker jag är hur bra som helst. Så ska jag insperaras av någon och mitt bloggande så är det henne.

Men nu så tänker jag snart sätta min punkt för detta blogginlägg, ville bara skriva av mig lite. Så fortsätt att läsa min blogg och kommentera gärna mer och fråga saker så kanske jag svarar på det i ett inlägg.
Puss och kram.

- Moa.


4 kommentarer:

  1. moa jag håller helt klart med dig!
    kissie- fake
    bella- helt okej

    jag va bara tvungen :) för jag håller helt klart med dig!

    SvaraRadera
  2. oj, vad roligt att du håller med mig!
    klart du var tvungen, haha. fortsätt kommentera! :)

    SvaraRadera