tisdag 16 juni 2009

rusa rusa

Har varit hemma två timmar nu kanske och nu ska jag iväg igen.
Det tar en på nerverna att vara populär. Haha.
Som ni vet så var jag ju med Lisa och Mliii idag, men även Linnie, Liza, Josefin och Lovisa var med också. Det var hur roligt som helst! Trivs hur bra som helst i deras umgänge! Vi åt pommesfrittes och sen blev det en god glass i det soliga vädret.

Sen så skulle alla de 6 vännerna iväg på annat och då cyklade jag hem.. Iallafall började cykla hem. Tills jag kom på att jag inte orkade så jag skjutsade upp min andra vän Elin upp till Hagaberg på cykeln. Vilket ligger på andra sidan stan av där jag bor. Fyfarao säger jag. Bara uppförsbackar också. Haha. Efter det så åkte jag hem iallafall, helt dyngsvett.

Sen bad jag Mimi, min lillasyster, Att titta på "Paris Hilton´s new BFF" eller vad tusan det hette.
Hel töntigt program iallafall. Ska nog titta på det nästa vecka också bara för att jag blev intresserad av det pinsamma. Haha, vad konstig jag är.
Var det någon mer som såg det föresten?

Nej nu ska jag kila upp till grannen Emma och äta chips och mysa.
Ha det så bra alla så hörs vi sen. Imorgon blir det doktorn igen med magen och direkt efter blir det frisör besök. Det blir toppning för min del.

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar