lördag 27 juni 2009

30 grader varmt

Vaknade precis! Har så ont i ryggen så jag tror jag dör.
Jag sov på soffan inatt. Anledningen till det är för att jag drömde en otäck dröm om att min pojkvän var otrogen, drömmer det typ jämt tror jag. Det är hur jobbigt som helst. Men iallafall..
Jag drömde det inatt och då vaknade jag av att jag grät och sen när jag såg han ligga där brevid mig började jag skrika på honom. Minns inte allt.
Men ungefär så här.

"NI HAR INTE HAFT SEX?!??! VAD HAR NI GJORT??!?! JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DET HÄR, DRÖMMER OM ER VARJE NATT...."

Sen så greppade jag tag i mitt täcke och blängde på honom med någon "laserblick" och så gick jag bestämmt iväg ut ur hans rum och la mig på soffan i rummet intill. Herregud, vet inte om jag ska skratta eller gråta.


Men nu kommer dagensfråga:

Hur varmt är det hos er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar