torsdag 25 juni 2009

Jag är ledsen för så mycket dåligt uppdaterande.
Det blir så här för mig ibland. Jag tror att denna veckas problem är att jag har haft så mycket att göra. Det har varit fint väder och jag har då varit ute.. Sen har jag varit hos min pojkvän så mycket så jag inte hunnit med någonting! Är där nu tillexempel.

Idag ska jag iallafall på min årliga synundersökning.
Jag har helt plötsligt börjat se. Det är jätte konstigt.
Måste undersöka detta. För hur konstigt är det inte?
Från att ha knappt sett någonting, haft både glasögon och linser sen 1,5 års ålder.
Och nu helt plötsligt ser jag! utan hjälpmedel. Herregud! Jag är i chock.
Detta har hållt på i kanske 3 månader också så det verkar ju vilja bli så här.
Jag är jätte glad men det verkar ju vara något lurt.

Jag kan inte skriva så mycket mer nu när jag är här.
Gud vad tråkigt. Men bra att hålla er läsare lite uppdaterade iallafall.
Nu ska jag göra en god frukost åt mig och Henrik ute på verandan.
Säg, är jag romantisk?

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar