onsdag 17 juni 2009

Allt det där.

Allt som hänt idag:

* Jag vaknade och gick upp klockan 06:30

* Jag, mamma och lillebror Oscar cyklade till sjukhuset. Jag hade tid där klockan 08.00 och blev klar 09:40. De gjorde massvis med undersökningar, det blev gynundersökning igen och ännu fler blodprov, sen blev det ultraljud också. Konstigt nog vet det fortfarande inte vad det är för fel på mig. De fann lite systor på min högra äggstock men de ansåg att det inte var farligt. Sen så skickade det efter yttligare fler prover för att de började tro att jag hade en liten tumör i huvudet. Usch vad läskigt! Varför straffar gud mig? Nej (fy och fasa) som jag brukar säga! Vi får se vad proverna visar.

* Toppade mig hos frisören klockan 10.00! Blev så kort men jag har ju löshår så det funkar ju ändå. Sen är det ju kalas bra att håret växer fortare ju oftare man toppar. BRA GREJER!

* Sen åt jag, mamma och Oscar på WookHouse. Det var hur gott som helst med lite kinamat i magen, Eller jag... Lite och lite. Blev en hel del för mig! Vi åt ju dagens buffé.

* Sen blev det hemfärd och då gick jag direkt hem till Emma, min granne ni vet.. Jag gick iallafall dit och pratade lite om doktor besöket. Sen tittade jag på "En annan del av köping" dvdn. Som förövrigt är den bästa serien, näst efter "MiaOKlara" förstås! Haha. Man blir så glad av att se det.
Iallafall. Jag gick hem efter en halvtimme och lånade med mig filmen hem och nu sitter jag här.


Vad jag gör nu:

Nu sitter jag här hemma och bloggar naturligtvis.
Sitter även och funderar på när Lisa ska komma hem och om jag ska träffa henne!
Henke har ju ringt också och ville att jag skulle komma hem till honom ikväll och mysa. Sen vill Emma fika på stan emellan allt detta också. Hej och hå! Vi får se hur det blir att gå.

Men nu får jag tacka för mig! Skriver kanske mer senare om det händer något kul.
Puss och kram.

- Moa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar