onsdag 10 juni 2009

HOME AGAIN

Ja Hej!
Kom precis hem ifrån doktorn inklusive gynekologen. Fy och fasa..
Eller det var inte så jobbigt egentligen, jag ska inte ljuga.
Visste var det lite olustigt att ligga där och bresa men det gick bra.
Doktorn kom från Holland och han var hur snäll som helst så det kändes lugnt.
Vi tog iallafall graviditets test ännu en gång och jag var återigen inte gravid.
Lika jobbigt varje gång, jag vet inte vad det är med mig. Jag är ju bara 16.
Sen tog vi iallafall en del blodprover också men det är inget vi fick svar på nu, utan jag ska dit igen på onsdag. Samma doktor blir det då, känns skönt de!

Men nu ska jag äta ett ägg, och lägga mig lite tror jag för jag mår lite illa.
Gud, vad kan det här vara. Det är jobbigt att inte veta. Men det ordnar väl sig får vi hoppas!
Puss och kram så hörs vi sen! Ska försöka få tag på Nathalie nu.

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar