lördag 23 maj 2009

hej

Det var ett tag sen jag skrev nu, jag tror jag börjar få mindre läsare..
men jag får skylla mig själv, det är ju inte precis så att jag uppdaterar bloggen varje dag längre.
Får bli skärpning och bättring på det!
Eller vad tycker ni? ska jag ha kvar min blogg? släng in en kommentar!

Hej iallafall!
Jag har faktiskt hunnit med klassresa till England. Det var hemskt roligt!
Jag kan lägga upp några bilder därifrån sen, så länge kan ni ta er en titt på min bilddagbok. "Mosman" Heter jag där. Jag har lagt upp bilder ifrån England där och skrivit lite under varje bild.
Annars kan ni också kolla in facebook. Både Frida Wennius, Kimberly Karlsson och Jenny Danielsson har lagt upp bilder vad jag vet.


Idag har iallafall jag hunnit med att både städa och vara ute i lekparken med min mysiga lillebror Oscar! Gud vad man hinner mycket när man går upp klockan 9 på morgonen.
Här kommer lite bilder från idag. Enyoj!










5 kommentarer:

  1. hahaha han hade väl brillorna på sig om du köpte i england? :P ahha

    SvaraRadera
  2. Klart du ska forstätta skriva ;)

    SvaraRadera
  3. så roligt, vem är anonym då? ;)

    SvaraRadera
  4. Hej, jag har en ny blogg.
    Kommentera och följ gärna! :)

    www.saramcbara.blogg.se/Sara Andersson

    SvaraRadera