fredag 19 juni 2009

Midsommar!

Till en början vill jag bara skriva de att det var inte mycket kommentarer jag fick på mitt förra inlägg med "MOA FUNDERAR". Det var lite tråkigt tycker jag! Hade hoppats på fler än 1. Haha.
Men tack till dig som kommenterade iallafall. Mathilda var visst namnet på dig! Tack tack.

Och nu till ämnet. Det är midsommarafton idag, gud så trevligt.
Jag och min pojkvän ska in med bussen dit jag bor och sen ska vi ut på fest.
Det blir föris hos en väldigt speciell vännina till mig och så får vi se om det blir något större av de galejet eller om vi drar vidare till något annat roligt! Vet ingenting nu iallafall. Men det brukar oftast ordna sig.
Just nu håller iallafall jag och henke och bråkar lite om vilken buss vi ska ta. Han och jag bestämde först att vi skulle ta bussen som går klockan 17.00 så vi skulle hinna i lagom tid. Men sen ändrar han sig och bestämmer att vi ska åka 2 timmar senare än bestämt. Det tycker inte jag är okej. Att han kan gå och bestämma sådant själv pågrund av att han inte vill missa fotbollen på tv. Men men, Jag tror jag tar bussen som går klockan 17.00 själv istället så får väl han klara upp det han vill bäst han vill. Inte mitt fel om han missar allt då. Jag kommer glädja mig bra åt att säga "vad var det jag sa" då. Haha.

Nej nu ska jag sluta om jag ska hinna med bussen jag.
Ha en underbar kväll och ett trevligt midsommar firande! Och har ni börjat så fortsätt med de ni håller på med. Puss och kram.

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar