måndag 8 juni 2009

beskedet

Var inte väntat alls, Vet heller inte om jag ska vara glad eller ledsen.
Gravid var jag iallafall inte och vad är det då? Ska till gyndoktorn på onsdag.
Får förhoppningsvis reda på lite mer då. Usch, ser inte fram emot att utlänningpojken ska rota och gröpa i mitt underliv. Men kanske är lika bra, Hur ska jag annars få reda på vad det är med mig? Kan knappt äta något (har ingen matlust), Jag har spytt, Jag har tunga smärtor i magen, Jag mår illa och brösten värker. Har någon människa där ute ivärlden någon susning om vad det kan vara, Skriv gärna! Det här tar kol på mig...



Bild på mig som min underbara Emma har tagit! Vad tycks? (:

2 kommentarer:

  1. Låter som en tidigt gången gaviditet som inte syns på testet än. Det kan ta några veckor innan det gör det. När jag väntade Maja hade jag både mens och åt p-piller.

    SvaraRadera
  2. Visst gör det de? Jag tycker de också.
    Alla syntom för de tycks stämma. Men jag har tagit 2 test nu med 1 veckas mellanrum och de är fortfarande negativt. Men jag får väl gå till gynikologen imorgon och se efter, annars är det väl bara att vänta och se om magen växer! Tack för hjälpen (:

    SvaraRadera