tisdag 9 juni 2009

pojkvännen.

Det finns ingenting som jag inte tar självklart.
Usch, Jag borde lära mig att uppskatta allt så mycket mer.
Min pojkvän tillexempel. Han är verkligen bäst! Hoppas han vet att jag tycker det.
Jag visar det alldeles för dåligt och sällan allt för bra.
Men mitt hjärta slår för ingen annan än dig Henrik. Du är och förblir min enda kärlek.
Ett liv utan dig kan jag inte tänka mig, Det går inte. Du förgyller min vardag och allt runt omkring. Du sprider glädje och du finns där och förstår. Tack för allting! Du är verkligen toppen!
Tappa aldrig tanken om oss, att jag älskar dig. Om jag påminner dig för sällan så ber jag om ursäkt. Jag räcker inte till alltid, det känner jag. Så jag hoppas för allt i världen att du aldrig tappar tanken, för den kommer föralltid att bestå. Jag har en dröm om vår framtid, jag har en önskan och ett hopp. Jag har ett hopp om att det aldrig tar stopp.

andra juni tvåtusenåtta. världens bästa dag!
det kommer bli många årsdagar om vi håller oss kvar.
Puss på dig hjärtat mitt! v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar