tisdag 23 juni 2009

HÖR UPP!
Ursäkta mina läsare att jag inte hann skriva ett till inlägg igår.
Hade ju lovat att lägga upp bilder.. men jag hann faktiskt inte!
Jag åkte hem ifrån Lisa och då kom direkt pappa och hämtade mig och skjutsade mig till Henke.
Så därför har jag inte hunnit. Så jag får be om ursäkt!

Nu ska jag vara lika dum igen, ska nämligen inte lägga upp bilderna idag heller.
Hinner inte det heller. Jag och min pojkvän Henrik ska in till örebro och hälsa på mormor och morfar. Det ska bli mysigt! Var länge sen vi var där.
Senare ikväll ska min älskade bjuda mig på bio och sen ska vi äta ute.
Jag är i chock fortfarande att detta sker. Haha. Tänk vad lite film och mat kan göra en glad..

Så det var allt för mig nu. Önskar jag kunde lägga ner lite mer tid på inlägget men hinner faktsikt inte. Måste rusa!
Puss och kram.

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar