måndag 8 juni 2009

kan inte hålla mig

Nej precis! Kan inte hålla mig!
Har jag skrivit ett inlägg så måste jag skriva ett till!
Hoppas jag fortsätter i den här takten, Eller vad tycker ni läsare? :)

Tänkte nyss röra mig utåt med "rödafaran" vilket är min cykel.
Men Lisa som jag skulle möta, skickade återbud om en date vi skulle ha.
Dumma Lisa. Haha.

Som tur är så har jag en fin vän som heter Emma, Hon cyklar gärna med mig!
Haha. Nej usch vad dumt det där lät, Lät ju som om hon kommer i reserv för uteblivnad av andra kompisar! Haha. Så är det inte. Hon fungerar i alla väder! min Emma! Haha.
Nu ska jag iallafall kila ut till henne, Så perfekt att vi bor grannar tycker jag!

Hörs hej!

(gud vad många utropstecken detta inlägg bjöd på, så trevligt!!!!!!!!!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar