onsdag 10 juni 2009

skriv dags..

svart topp 199:- & jeans med "hål" på 399:-
ruskigt bra pris.
Det här med ett par svarta pumps till, jag kommer se gör läcker ut! SE UPP!



Var och handlade lite med mamma, det blev kycklingsallad.
Oj vad gott det ska bli! Tycker iallafall jag, det var ju jag som fick bestämma (:
Innan vi handlade så solade vi, så nu är man lite brunare också.
När mamma betalade känns det bättre också, Haha.
Sen så köpte jag ett par jeans och en tröja som jag tänkte bära på Henkes student på fredag och mitt partande samma kväll. Det blir bra tror jag!

Men nu blev jag så kissnödig så nu måste jag rusa och efter är det middag.
Sen ska mamma färga min utväxt också och sen så måste jag fixa och packa inför imorgon när jag ska sova hos henke. Åhejochhå! jag vet inte hur jag orkar. Hejdå.

- Moa.

4 kommentarer: