tisdag 28 juli 2009

VILKEN DISS!

jaha du.
Jag skriver.. "Visst är jag snygg?" och så kommenterar ingen. haha, dåligt!
Jag borde se förjävlig ut med andra ord.
Tråkigt för mig.

Om ni undrar varför jag inte uppdaterat mig så mycket så är det för att jag är hos pappa och tar hand om hunden och datorn här är super seg. Plus att jag har ingen kamera här och ingen med mig heller för den delen... och vad är en blogg utan bilder?
Nej just precis, ingenting.
För visst är det så att ingen orkar läsa innehållet? Jag kan skriva hur intressant som helst och hur bra som helst men det är inte en människa som läser min blogg iallafall.
Men därimot, om det kommer upp lite bilder så blir det genast några fler människor som lyckas klicka sig in på min blogg.

Allvarligt nu... Vad tycker ni? är det så?
Är det så att en blogg är ingenting om den inte har dagliga bilder?
Det är min fråga till er idag!

- Moa.

4 kommentarer:

  1. jag tycker att man måste ha bilder annars blir det tråkigt :D i min blogg iaf! men jaha. du är ju snygg som satan men ingen orkar kommentera bloggar hahah :D PUSS MLI

    SvaraRadera
  2. Sv till Anonym (som är MLI): haha, ja det är väl så :D
    bilden säger det första sen får texten stå för resten. Men bilden avgör som sagt om man orkar läsa texten. :)) Fast det borde inte vara så. haha. du är snygg du med din korvnisse :D joho, jag orkar kommentera. jag kommenterar din jämt haha :D

    SvaraRadera
  3. Du vet att jag alltid tycker du är snygg Mos, men jag orkar inte egoboosta dig ännu mer än vad jag redan gör ;) haha Men sen villjag säga det här oxå. Jag läser alltid!! :D

    SvaraRadera
  4. SV till Felicie: Haha, Du är snygg!
    Vad härligt att du alltid läser, läser nämligen alltid din också (:

    SvaraRadera