måndag 13 juli 2009

MOA ♥ FILM




Jag tittar ALLTID på film när jag är ensam hemma.
Idag blev det denna film. "music and lyrics", fast att jag har sett den hundratals gånger så duger den bra än. Hade i och för sig inte sett den på väldigt länge så det var därför jag blev sugen på att se den nu.
Den är romantisk, förvirrande, "sorglig", humoristisk och ja, den har alla delar kan man säga.
Men visst är det roligt när man tittar själv på film, man liksom kommer på sig själv att man släpper lös alla sidor av sig själv, sitter och skrattar åt filmen eller gråter, något liknande iallafall. Sen kommer man på sig själv hur otroligt dum man egentligen ser ut, då blir man helt full i skratt och det är det som är så härligt. Man kan ju ha roligt med sig själv!
Jag tror faktiskt att alla behöver vara lite för sig själva ibland. Tror inte ni?
Man lär känna sig själv mycket bättre då.

Men nu ska jag ta hand om disken, Usch vad tråkigt!
Men jag måste verkligen...
Puss på er alla små gulliga läsare. Love you all!

Dagens Fråga:
Vad gör ni när ni är ensamma?

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar