måndag 13 juli 2009

ENSAM? NEHERU...

Idag är det då tänkt att jag ska vara ensam hemma i två nätter eller vad det blir, eventuellt lite längre.
Det är iallafall tänkt så för att resten av familjen ska åka till karlskoga och jag har ingen större lust med att följa med.
Men ensam, haha! nej.. det skulle jag aldrig våga vara, jag är en liten fegis.
Istället kommer jag naturligtvis bjuda hit tjejerna så vi kan ha det allmänt mysigt bara. Mia och klara, Mat, godis. o.s.v. Det är ett måste!

Imorgon får vi se vad jag ska göra, antingen blir det samma brudar eller så gör vi ett utbyte. Skulle gärna vilja ha pojkvännen här också men han jobbar ju hela dagarna så det funkar ju inget bra. Det är väl inte så jätte roligt, men det är knappast någonting att göra åt.
Får umgås och kanske träffa honom i helgen istället.
Hoppas det iallafall. Kommer sakna honom för mycket annars.

Nu får ni ha det så bra, skriver säkert mer sen!
Då kommer det säkert bilder ifrån någonting, vad? ja, det får ni se då.
So keep reading my blogg!


Här är två bilder, den första är på Linnie och den andra är på Emelie, Lovisa, Moa (jag) och Lisa.






- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar