torsdag 16 juli 2009

LITE UPPDATERING

Hej alle sammans!
Sitter hemma hos henke nu, det blev så att jag följde med honom hem igår efter dopet.

Dopet var förövrigt jätte fint. Det var ute i våran trädgård om jag missat att säga det.
Lite ovanligt men mycket trevligt.
Jag fick äran att hälla upp vattnet. Haha, gud vad nöjd jag är... Men så ska det väl vara?

Har tyvärr inga bilder att lägga upp för stunden, utan dom kommer dyka upp senare.
Inte idag och troligtvis inte imorgon heller men de kommer, jag lovar!
Det är så nämligen att det togs kort med Mimis kamera under kvällen och hon är hos pappa och ska nog vara där ett tag, sen ska hon till sen kusin i någon dag också så det dröjer nog ett tag innan bilderna hinner läggas in hemma hos mamma, där jag oftast befinner mig.
Men jaja, ni får vänta ett tag, bilderna kommer iallafall.
Fortsätt läs min blogg bara ;)

Nu till dagens fråga....

Vad tycker ni om min blogg? Hur skriver jag? är den intressant? vad borde jag skriva mer om och vad borde jag skriva mindre om?

Jag är hur tacksam som helst för svar....

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar