lördag 25 juli 2009

16 ÅR, WIIIHOO -.-


Nemen hallå läsare.
länge sen ni hörde av mig, en hel dag sen närmare bestämt.

Tänkte uppdatera mig lite här bara.
Kom precis hem ifrån Henke. Han var så snäll och skjutsade hem mig!
Han skulle på parkfesten ikväll. Jag vill också dit!
Det suger rent ut sagt att bara vara 16 år och ha nästan bara äldre kompisar.
Alla kommer in över allt, på krogar och på parkfester (som i detta fall är problemet).
Vem vet, jag kanske skulle komma in men orkar inte ägna min kväll åt att försöka.
haha. Jobbigt om jag misslyckas och får gå hem själv igen. haha.
Nej tack, då stannar jag hellre hemma och mår dåligt över de från första början!

Det enda jag får ut av denna kvällen är min pojkväns nattbesök när han är full som ett svin.
Han ska hit och sova efteråt eftersom att han inte bor i den här staden.
Det kan bli mysigt, men det kan också bli inte lika mysigt.
Beror på i vilken fas han är i när han kommer hit haha.
Men det blir nog bra.

Nu ska jag äta upp chokladen som finns i kylskåpet, finns det något bättre än kall choklad?
NEJ! tror knappast de. Det skulle väl vara sex isåfall och henke ;) haha

puss och kram.

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar