fredag 3 juli 2009

Liseberg

Hej alla läsare!
Roligt att jag skriver igen, visst?
Ni undrar säkert om jag hade det roligt på liseberg, och javisst hade jag det.
Jag sa ju att jag lovade mig själv att dra ner på surandet, och det höll jag med.
vi har faktiskt inte bråkat en enda gång på nu 4 dagar. Helt otroligt! känns hur bra och skönt som helst.
Iallafall, här kommer lite bilder ifrån Liseberg. Orkar inte lägga ut alla utan om ni vill se mer så gå in på "mosman" på bilddagboken.se! Där kan ni se mer.




Hoppas verkligen inte att detta var en vanlig spegel! haha

Haha, vad söt man blev

Want this body? hel läskig

en tretton månaders puss! jag är så förälskad i dig.
här äter vi glass.

Henriks mamma (Marina) och Henriks lillasyster (Jennifer)

Jag och Jennifer under bilresan.

Här stannade vi på vägen dit och åt lite gott.
- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar