onsdag 22 juli 2009

BILDER SEN MIDDAGEN HOS MIG



Visst hade jag gjort det fint?

Maten kom till bords.

Pojkvännen kom till bords.

Älskling.

<3

Inte så stilfullt...

Men visst kan jag vara snygg också.

Vad gör du?

<3

dessert.

En närmare titt.




Slutligen ville jag bara skriva några ord:
Jag är oerhört glad att det är du och jag.
Jag hoppas att du vet de.
Jag gör verkligen allting för att de vi har ska hålla.
Du och jag hör ihop, det är meningen att det ska vara du och jag.
Jag älskar dig och så är det. Ingen, och då menar jag verkligen ingen! kan få mig att ändra mina känslor.
Jag är kär i dig och ingen annan.
Din Moa.

- Moa.

2 kommentarer:

  1. varför är det inga bilder när ni har sex?

    SvaraRadera
  2. Sv: lite svårt med kameran då. jag har fullt upp med att njuta då. du får fantisera!

    SvaraRadera