onsdag 15 juli 2009

SKÖNT ATT VARA ENSAM

Men man kan väl ändra sig? eller? Haha.
Javisst, nu tycker jag att det är skönt att vara ensam.
Först som ni vet så tyckte jag att det mest var obehagligt, men jag börjar komma in i fasen nu och det känns bättre och bättre. Tyvärr kommer det roliga ta slut om någon timme redan! Då kommer pappa och hämtar mig, eftersom min lilla syster Dahlia ska döpa sig idag.
Efter dopet får vi se om jag följer med min pojkvän hem eller om jag stannar hos pappa.
Det återstår att se.

Igår kom Emma hit en stund, men hon var kanske bara här i 1 timme så det var inte mycket att buga och bocka för. Men det var ändå trevligt att hon tog sig tid att träffa mig, det var minst en månad sen sist. Har ju inte kunnat blivit av innan eftersom hon varit så oanträffbar och varit på språkresa till England. Hon hade iallafall haft det roligt där så jag är glad för det.

När Emma gått hem tog jag cykeln ner för att handla mer bröd. Jag lät även mig själv träffa Victoria lite. Hon földe där efter med mig hem och då tog vi några tjusiga bilder.
Haha. Se nedan. En stor härlig kram till Victoria iallafall, som nu är och sliter på äldreboendet.
Tanterna och farbröderna har tur som har med dig att göra med. Så snäll och go.

Nu måste jag städa upp lite här hemma och packa lite till pappa.
Puss och kram, hörs vi inte senare så hörs vi imorgon!

Och folk tror att vi är syskon, jag vet inte... vad tror ni? är vi lika?







- Moa.

2 kommentarer: