måndag 6 juli 2009

Springa ut från solarium utan kläder och Hemma Spa hos Victoria!

javisst, det började igår med att Vickan frågade mig så snällt om jag skulle med och sola solarium och blir brun och de tackar man ju inte nej till, inte jag iallafall. Så vi gick ner i ösregnet och la oss och stekte. Det var hur skönt som helst förutom efteråt när jag höll på att svimma och spy samtidigt. Måste ha blivit för mycket för mig med solningen. Brukar aldrig bli så men direkt när jag gick ur solariumet så började darra. Så jag fick springa ut ur solariumet utan kläder inpå toaletten utanför. Haha. Tur att ingen hann med att se mig för jag var så snabb. Iallafall så drack jag flera liter vatten kändes det som och sen så satt jag där ett tag tills jag blev bättre. Vi gick iallafall hem till Vickan sen och där så filade hon mina tår, klippte dom och oljade in dom. Hon hade nämligen sagt till mig på solariumet att mina tånaglar såg ut som skit! Så det var lika bra att hålla med. Lite vardagslyx har jag alltid råd med, speciellt när det är gratis.
Sen fick hon ta sig ann mina vildvuxna ögonbryn också. Kan ju inte bli bättre... Tack bästa Victoria!






- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar