onsdag 1 juli 2009

Hej alla underbara läsare!
För att inte bli den här usla uppdateraren som jag en gång var och håller på att bli så sätter jag igång med ett inlägg nu.
Som ni vet så var jag ju på bio igår med några vänner. Det var jag, henke, linda, matilda, frida, pontus, jim, resare och abbe. Haha, hela gänget som man säger. Det var faktiskt en bra bio. Helt okej och faktiskt se värd. Jag rekomenderar den till er som funderat se den!

Sen har jag något annat att berätta också.
Fick nyss reda på att jag ska få följa med till Liseberg med min familj nummer 2. Det vill säga Henkes familj. Kommer bli hur kul som helst, hoppas jag iallafall. Sen ska jag fan lova mig själv att inte bli sur någon gång under dagen. Brukar lätt bli så för mig. För det första så lever han och jag så tätt inpå varandra varje dag och för det andra så är jag bara tjej. Tjejer blir sura för småsaker.
Önska mig en trevlig dag, bilder kommer därifrån imorgon förhoppningsvis.


Men nu får ni ha det så bra alla, för det ska jag ha.
Bilden nedanför ligger där för att visa min älsklings klocka som har gått sönder!
:(




- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar