tisdag 28 juli 2009

BLONDINBELLA/BRUNETTBELLA?

Nej men vad är detta. Jag har tydligen inte varit lika aktiv på blondinbellas sida längre och missat en total skandal.
Isabella som hon heter, har tydligen gått och färgat håret brunt!
Vad hade hon tänkt då egentligen. Ska hon byta namn till brunettbella nu då eller?
Haha, jag kan inte förstå.
Visst, hon är väl en vanlig tjej hon också. Hon är 18 år och det är klart hon vill förändra sig.
Det är mänskligt. Men om jag var hon hade nog jag dragit sin kris till att klippa kort eller något istället. Blondinbella ska ju vara blond. Inte brunett.
Så där här ni min åsikt, Moas åsikt!
Hon ser kanske inte dum ut i brunt hår men jag tycker personligen att hon klädde sig bättre i blont hårsvall. Men nu är det väl bara att hälsa den nya BRUNETTBELLA in i bloggvärlden!

Puss och kram.





- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar