onsdag 8 juli 2009

NATT BLOGGNING...

jaha, jaha.. Då var det dags för natt bloggning!
Sitter hemma hos min pojkvän. Trivs hur bra som helst hos honom.
Vi har precis legat och myst lite, det tycker jag om! Haha
- vad menade jag med de där?

Nu är jag iallafall hur trött som helst och jag funderar på att gå och lägga mig.
Fortfarande oförändrat när det gäller jobbansökan. Har varken fått svar igenom mejl eller fått ett telefon samtal. Har imprincip suttit på hel spänn hela dagen och bara väntat.
Men nu får jag faktiskt förstå att klockan 01:09 som klockan är nu, så sent kommer de faktiskt inte ringa!

Så godnatt med er alla läsare.
Imorgon kommer en bild på mina nya jeansshorts som jag köpte idag.
Har tyvärr bara ingen kamera här som jag kan fota dom med.
Puss!

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar