måndag 13 juli 2009

HANDLA MAT?

nej, det här med att flytta hemifrån och bo själv.
jag ska nog vänta med de lite, tänk vad mycket jobb det blir som man annars tar förgivet. Jag har ensam hemma i en halv dag och jag har redan hunnit tänkt ut lite saker som jag inte är redo för än.


1. Gå och handla. (själva handlandet är väl inte så svårt, men det är ju jobbigt)

2. Laga mat. (samma där, inte direkt svårt men det är ju hur tråkigt som helst om man är ensam)

3. Diska. (jag säger bara, TUR ATT VI HAR DISKMASKIN)

4. Sova ensam. (jag är inte särskillt sällsakpssjuk, men mörkrädd.. det kan du skriva upp att jag är)

5. Räkningar? (detta är nog den mesta punkten som jag inte är redo för, jag kan ingenting om detta. Har knappt intresset av att lära mig)

Nej, haha. Jag tror jag bor hemma ett tag till.
Ska jag flytta hemifrån ska det vara tillsammans med någon som kan allt det här. Annars kan det kvitta, jag trivs hemma. Måste säga det att, gud vad serverat man får allt av mamma. Beundrar henne! Mamma är mycket bra hon.


Aja, nu måste jag iallafall iväg och handla. Ska bara vänta på att Lisa ska ringa, för hon behövde med handla sa hon.
Puss och kram. Hörs senare säkert.

- Moa.

2 kommentarer:

  1. Bo hemma så länge du kan! :) Det är supertråkigt att bo själv :/ ^^

    SvaraRadera
  2. förstår det :O känner mig helt ensam ju! haha

    SvaraRadera