måndag 20 juli 2009

HARRY POTTER VAR BRA

Som ni alla vet så var jag ju på filmen Harry Potter igår på bio.
Den var faktiskt bra. Jag som inte är ett så stort Harry Potter fan tyckte ändå att den var bra.
Det är ju great. Eller är det inte de?
Jag tycker åtminstonde att er som känner för de ska se filmen. Jag tycker absolut inte att det var slöseri med pengar. Den var bra som sagt.

Nu till verkligenheten;
JAG ÄR HEMMA!
Javisst, har ju inte varit hemma sen i onsdags men nu är jag hemma. Kom hem i morse.
Så idag har jag, mamma, Tomas och Oscar varit i örebro.
Vi har både varit på överskottsbolaget och rusta och sen så avslutade vi de hela med en pommes och korv på coop forum. Haha. Perfekt!
Fick iallafall med mig en adidas träningsoverall hem och ett fotoalbum. Tack mamma!

Nu ska jag sluta skriva för jag har inget mer att blogga om.
Saknar Lisa, Linnie, Emelie och Lovisa. I Wanna see them. I wanna touch them. HAHAH.
Puss och kram.





- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar