söndag 19 juli 2009

BIO IKVÄLL


Jaha, nu är jag så här dålig igen... 3 dagar sen jag uppdaterade min blogg.
Men det är för att jag aldrig är hemma om dagarna.
Har inte varit hemma sen i onsdags och jag är fortfarande inte hemma.
Men känns som om jag måste passa på och vara vara så mycket som möjligt med Henke nu när han åker in i lumpen om 2 veckor. Alldeles för nära tills det är dags...

Han jobbar en vecka till nu också så det blir aldrig tid för oss, plus att sista helgen innan han åker vill han tillbringa med "grabbarna" och ta sig en krog runda eller nått.
Inte så jätte roligt för mig kanske men om det är så... ja, då gäller det ju bara att passa på och låna honom så länge han är hemma.

Ikväll ska vi iallafall på bio! Han, jag och de nyblivna paret Nicklas och Felicie.
Jag tycker att dom passar oerhört bra tillsammans.
Som gjorda för varandra. Så nykära också, riktigt gulligt.
Jag minns när jag och henke var sådär nykära, pussas och kramas hela tiden.
Det var tider de.
Låter ju som om jag och henke har varit tillsammans i hundra år, känns nästan som det.
Men jag menar mer att det ger sig det där efter ett tag. Man är inte lika "mysiga" med varandra hela tiden. Haha, men jag och henke kanske skulle behöva en liten uppdatering av det nu.
Bli lite ny kära i varandra igen. Ska fråga chans på han idag tror jag ;)

Här är några bilder sen jag och Henke var på "Män som hatar kvinnor".
Bilderna är tagna på en toalett inne på La Baguette.

Puss och kram alla läsare.
Skriver kanske mer sen eller imorgon, för då är det iallafall säkert att jag ska hem.
Redan klockan 7 på morgon också då pappa skjutsar mig när han ska till jobbet.






- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar