torsdag 9 juli 2009

LUMPEN? SLUTA..... LÄMNA MIG INTE!



Snälla, håll med mig någon om att det är okej att vara ledsen för att ens pojkvän ska in i lumpen i 11 månader. Han åker 3:dje Augusti. Det är ju snart! Har inte tänkt på de. Tiden har ju gått så snabbt. Känns som om vi nyss blev tillsammans fast än att det var mer än 1 år sen.
Jag har vetat om det hela tiden att du ska åka iväg 3:dje Augusti, men nu är det snart dags på riktigt! Känns hemskt att tänka på de...

Vissa får ju komma hem varje helg och en del varannan åtminstonde. Men du ska iväg 245,2 km. Det är hur långt som helst.
Du kanske inte har råd att komma hem så ofta. Jag är rädd att det ska gå åt helvete. Att vi tröttnar på avståndet och inte vill ha det så. Att vårat förhållande försämras. Jag vill inte! Du får inte åka för mig längre! Det är lågt att be, men jag gör det ändå nu.. jag vill verkligen inte att du ska åka. Jag behöver dig här hemma. Inte någonstans långt bort ifrån mig. Kan inte rå för att jag sitter och gråter nu, jag kan inte de. Jag vill inte det här. Det är väl inte så svårt att förstå.

Gud vad hemskt det här låter.. Jag kan inte be dig att stanna. Det går inte.
Du ska bara veta det att jag kommer göra ALLT om inte mer för att det ska funka.
Jag ska stå ut och vänta på dig! Det är våran kärlek värd. Det är den verkligen. Den är värd att kämpa för. Vill aldrig mista dig, aldrig någonsin. Jag älskar dig verkligen och det kommer jag aldrig sluta göra. Vill bara att du ska veta de...

<3

3 kommentarer:

  1. Du har all rätt att vara ledsen. Skulle jag oxå vara :/ Men det kommer säkert ordna sig :) Som du skrev så får många komma hem på helgerna :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Hoppas att det gäller honom också!
    :((

    SvaraRadera
  3. jag håller med dig mosen , min man lämnar mig oxå den 3;e augusti :(

    SvaraRadera