onsdag 19 augusti 2009

WENDSDAY MORNING

Godmorgon gott folk (:

Klockan är 08.01 och jag ska snart cykla till skolan, väntar bara på att Victoria ska komma farandes på sin cykel förbi mitt hus. Haha.
Eftersom att jag hade lite tid över då så tänkte jag hinna med att blogga lite.

Idag är det skolfotografering i skolan. Vickan skulle inte vara med, men jag har ju förfan som tradition att vara med så.. Jag ska vara med helt enkelt. Dessutom gör jag mig så bra på bild också ;)
Sen ikväll klockan 18.30 är det upprop för alla som tar sånglektioner och självklart är jag med i år igen! Vickan också. Hon sjunger så fint så jag vågar knappt fortsätta sjunga. Haha :(
Men whatever, man är ju där för att lära sig, inte sant?

Nej nu ska jag sluta, fick precis ett sms av Victoria att hon kommer förbi snart.
Så nu blir det att hetsa runt lite här hemma och leta efter saker som jag inte vet vad jag ska ha dom till. Sen så är det min första datakunskap lektion, får se hur de går.

Puss - v



Som en helt vanlig 16åring , fast snyggare förstås.




Här är dagens frukost. Består som vanligt av mjölk med müsli och en valfri frukt till. I det här fallet blev det ett plommon. Mums!




- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar