fredag 7 augusti 2009

Måste bara få skriva av mig lite...
Sitter hemma hos Frida. Sitter här med ett tugggummi i munnen som börjar ge efter lite med sin smak känner jag. Måste nog slänga det snart, börjar bli förbannat äckligt tycker jag. Usch!

Jag åkte till Frida idag, kändes som om det behövdes. Det var roligt att få skratta lite med den tjejen igen! Det var hur länge sen som helst sist, speciellt länge sen det bara var hon och jag.
Det har helt enkelt bara varit bra med detta besök.
Jag blir iallafall kvar här över natten. Hon står i duschen nu men efter de så ska vi allt ta oss en macka och sen krypa ner till kojs. Hon ska ju iväg imorgon vid klockan 09.00. Hon skulle visst till skara sommarland. Så då måste jag ju också gå upp i god tid.

När jag kommer hem imorgon så ska jag träffa min älskade vän Elin.
Vi ska prata oss igenom massor av saker, hoppas att allt blir bra gumman.


Sen måste jag bara skriva det att nu är det snart nog tycker jag.
Henke måste komma hem nu! När han ringde idag så bröt jag ihop inom mig.
Saknar honom så det gör ont. Folk får säga vad dom vill... Jag har ju hört att det ska pratas så mycket om att jag saknar honom, som om det skulle vara något fel eller vadå?!
Jag trodde att det var en bra sak att längta efter någon man tycker om.. men jag vet inte hur folk är uppvuxna i hemmen och hur folk har lärt sig men enligt mig och min familj så är det en bra sak iallafall att sakna någon. Det är väl helt underbart att få höra att man är saknad?
Tycker iallafall jag. Så för mig ska det bli hur roligt som helst när Henke kommer hemifrån lumpen och är hemma i tre dagar. Kan knappt bärja mig längre. Han är liksom mitt liv, den jag verkligen vill vara med. Spelar ingen roll vad vi gör, bara vi är i närheten av varandra så känns allt bra ändå. Det kanske någon börjar förstå när den också blir så här kär som jag är.
Om det nu finns någon som kan blir så kär. (:

Men nu kom Frida ut ur duschen så nu ska jag sluta skriva.
Puss och godnatt på er alla läsare! Hörs imorgon.

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar