lördag 15 augusti 2009

GODMORGON!

Relativt snygg så här på morgonen, jag vet.

Henke har sovit hos mig inatt men han åkte nyss för han skulle spela fotbolls match.
Sen skulle han vara med några kompisar eftersom han åker tillbaka till Eksjö imorgon.
Blev lite hastigt adjö för han och mig idag så han skulle komma tillbaka till mig imorgon innan han åkte. Det känns bra. (:

Idag ska jag vara med Elin, sen får se om jag hänger med henne och Teresia till Simon på fest eller om jag stannar hemma då. Det lutar mest åt att stanna hemma för det är ju skola på måndag och jag måste fan vila upp mig tills dess. Har inte vänt tillbaka dygnet än. Sen är det ju ny skola och nya lärare så det gäller ju att visa framfötterna från början. Ska fjeska som fan, för det är det enda jag kan typ. Haha.

Skriver mer sen skulle jag tro! Puss och kram.






- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar