onsdag 19 augusti 2009

HELT SLUT

Hej allihopa. Jag ska nu försöka mig på att skriva ett blogginlägg utan att somna, för första gången kan det bli svårt.

När man går i skolan heldagar så här och sedan äter hur lite som helst och därpå går ut och motionerar everyday. Ja, då blir man faktiskt helt slut.
Mina fötter och ben är helt döda känns det som. Skulle vilja lägga mig och sova i 1 år. Men det förstår jag ju att det kommer jag ju aldrig lyckas med. Kanske i 8 timmar om jag har tur..

Som ni hör så ska jag straxt gå och sova , tänkte bara skriva liter mer först.
Jag gjorde mina första videobloggar idag, säkert en fyra stycken blev de iallafall.
Sen när jag ska lägga upp dom nu så funkar det inte, fan vad arg jag blev.
Aja, jag kanske lyckas lösa det imorgon. Jag har inte så mycket ork i kroppen idag.
Tanken på att vi ska vara ute hela eftermiddagen imorgon iskolan får mig inte direkt att bli piggare. Suck, bläääääööö.


Puss - v



Mys i sänga

Frukt och ett glas vatten till mellis. Mumsfilibaba!

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar