måndag 3 augusti 2009

BESTÄLLD GRÅTETID HOS ELIN MARIA ELISABETH AXARP HÖGMAN

Mitt senaste inlägg (förutom de som jag såg att Elin hade skrivit nyss) handlade ju om min efterlysning efter henne.
Nu är jag iallafall hos henne några dagar senare.
Sitter i hennes soffa. Har ju beställt gråtetid här sen några dagar tillbaka.
Nu undrar ni kanske varför en människa beställer gråtetid?
Gör någon normal något sådant?
Kanske inte... men det är så att det är just denna dag som henke har åkt.
Det är den 3:dje augusti och det var då det var dags.

Klockan 05:40 stod vi där vid tågstationen och sa hejdå och kramades.
Sen så hämtade tåget honom klockan 05:55 och då grät som en jag vet inte vad.
Fast det var inte bara jag som gjorde föresten, han också.

Hoppas han kommer hem snart igen för jag saknar honom redan.
Kommer till och med börja sakna hans äckliga fisar, och då är det illa kan jag lova.
Fast till och börja med kan jag ju börja med att lukta på tröjan som han efterlämnade sig som jag beordrade honom att sova i inatt.

Men nog skrivet om detta, börjar ju nästan gråta igen och det orkar jag inte.
Haha. Istället så ska jag klia mig i hårbotten och avsluta detta inlägg.
Skriver säkert igen senare eller så blir det imorgon.
Sen måste jag bara säga en sak innan jag slutar.
Jag har intalat mig själv att jag måste bli beroende av något nytt nu när jag inte kan vara beroenda av henke längre. Jag började därför spela "Bubble Shooter".
Är helt fast nu. Spelade från klockan halv 9 till klockan halv 3.
Det är as kul. Prova själv!

Men nu blir det tack för mig!

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar