söndag 9 augusti 2009

NATT BLOGGNING

Javisst, jag har inte haft någon matlust på hela dagen och sen nu när jag äntligen fått tillbaka den (kl. 00:19) på natten.. ja vad gör jag då? jo jag sitter och vräker i mig tusentals glas cocacola och tontals med lösgodis och sen inte råga på de så ska jag käka en skål med chips också.
Bra Moa, jätte bra..

Iallafall, nu kanske ni är intresserad av att veta hur jag fick tillbaka min matlust.
Jo, ni förstår att först ringde jag och pratade med mamma om massvis med saker, för att jag var ledsen.
Det var jätte skönt. Sen ringde också Henke och det behövdes ännu mer. Var så himla skönt att få höra att han saknar mig. Att liksom få höra allt det där som jag tvivlat på några dagar nu.
Så nu är mitt humör på topp igen, och där med min matlust. Hoppas att detta håller i sig nudå. Iallafall humöret, matlusten kan kvitta.
Visste ni t.ex. att jag väger 78 jävla kilogram. Haha.
Nu har ni något att skratta åt innan ni går och lägger er.

Puss!

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar