lördag 8 augusti 2009

HEJ ALLA SOM ORKAR LÄSA MITT NATTLIGA INLÄGG

Ligger här hemma hos Josse, men det är bara jag som är vaken..
Ligger här och är lite små ledsen.
Jag vet inte rikigt vad det är. Jag saknar Henke och börjar spekulera i saker och ting.
Jag är rent ut sagt liv rädd att han ska ändras så mycket att han inte blir samma kille länge.
Att han slutar känna samma för mig.. Just nu väntar jag bara på att han ska komma hem så vi kan prata, vill bara veta om allt är som vanligt.
Känns som om hela mitt liv har vänds upp och ner sen han åkte iväg. Låter helt sjukt jag vet.
Hoppas allt blir bra eller är bra för jag älskar honom verkligen, mer än någonting annat.

Usch kan inte bara dom här sista dagarna skynda sig iväg så det blir torsdag, torsdag kväll.
Vill inte vänta längre...

:(

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar