tisdag 4 augusti 2009

DRESSCODE & FACELOOK, M.M

Så här ser jag ut en tisdagsmorgon klockan kvart i 10.
Ska snart ner och skaffa legítimation och sen ska jag lämna in några papper på körskolan, men innan det ska jag också till synsam och hämta ut mina nya linser och även då göra en extra synundersökning för att mitt körkorts tillstånd ska godkännas. Great.
Inte lite saker att göra...

Igår ringde Henke mig mitt i natten, klockan var efter 1.
Han satt och sydde. Haha. Jag hade nära nog betalat för att få se de med egna ögon.
Visste verkligen inte att han kunde sy, och det tror jag knappt att han kan heller.
Men då får jag väl stryk om jag säger de till han. Haha, nejdå.
Han skulle sy dit några märken på sin jacka som dom måste ha. Dom fick inte gå och lägga sig förens dom var färdiga, för dit sydda skulle det vara på morgonen. 05:50 skulle de visst upp.
Stackarn då, han var både trött och hungrig.
Gud vilken nytta det här ska ge honom, nu kanske han lär sig att bädda sängen och lär sig syftet att det inte är bara frun i huset som ska göra skitgörat. Mohaha, toppen!

Det bästa av allt är iallafall att han troligtvis skulle få komma hem nästa torsdag, det gjorde mig riktigt glad! Men jag glömde fråga hur länge han skulle få vara hemma, förhoppningsvis över helgen då åtminstonde. Nu ska jag ha nedräkning.

9 dagar kvar.




- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar