tisdag 18 augusti 2009

SVAR PÅ TAL

"gud vad du och victoria är lika. föresten förstår inte jag varför ni vill gå ner i vikt? ni har ju hur fina kroppar som helst. jätte vackra är ni båda två. :)"

SV: Först ville jag bara skriva de att, vad glad jag blir när du tycker att vi har fina kroppar.
Anledningen till att jag vill gå ner i vikt är för att jag trivs inte med mig själv och min kropp.
Jag känner mig alldeles för stor i denna värld. Sen handlar det mycket om hur andra ser på mig. Sättet folk pratar om mig och så vidare..
Det handlar alltid om "Moa är så tjock" och "Moa är så lat". Visst, tycker de så är det väl upp till dom och då får de tycka så. Men folk säger de så väldigt ofta och en del har också börjat skoja på de sättet. Och jag som har haft ätstörningar tidigare tar väldigt hårt och allvarligt på de. Jag blir ledsen egentligen men jag vill inte visa det precis då. Anyway, när folk börjar säga så och skoja på det sättet, så intalar jag mig själv att det är ren fakta också. Därför vill jag gå ner i vikt.
Hoppas du fått svar på din fråga! (:
Sen måste jag bara påpeka de att du är inte den första som kommenterar de att hon och jag är lika. Det är ofta folk som tar fel på oss och så vidare, senast idag faktsikt om jag ska vara exakt också. Haha.

Puss på dig!
Fortsätt läs min blogg - v

- Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar