lördag 31 januari 2009

har nyss läst lite av fridawennius inlägg
alla handlar ju om mig?!
herregud, jag måste verkligen vara en intressant typ.
undra varför bara ynka 4 personer läser min blogg då?
ja, det kan man ju fundera på ett tag.
Idag är det iallafall lördag, Jennifer fyller 15.
Grattis, hon fick en framskrapad present av mig och henke.
hela säsong 1 one tree hill.
jag har hunnit titta 3 avsnitt och hon har bara tittat 1, haha.
kanske skulle köpt den till mig själv istället ;)
jag har tråkigt nu, jag mår illa för jag är så mätt efter tacosen.
jag vet inte vad jag ska göra ikväll, var meningen med helkväll hos familjen gustafsson eftersom lillaJ fyller år idag men henke ska nu på krogen så jag ska väl åka hem instead , ;p
fast nu ska jag bädda henkes säng så jag slipper skämmas när det kommer gäster. Hmm.
Ha det så underbart alla! det är lördag! måste tänka att man är ledig, det är ju fint i sig det!
götthej puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar