onsdag 28 januari 2009

mysigaste på länge
henke var här idag och det var bara bra med det
jag saknar han så mycket när jag inte är nära honom.
och idag var han över gullig imot mig så det kändes så där lagom roligt när han åkte hem
men så är det ju , mysigt idag iallafall :)
-nog talat om pojkvän-

GLASÖGONEN ÄR VALDA!
känns bra jävla skönt, ursäkta att jag valde en svordom!
men fy vad bra det känns.
jobbigt att fundera över det.
brillsen kanske inte är världsklass på mig men jag har insett att jag ser ut på detta sett i glasögon :)
så dom jag valde var med de förutsättningar de bästa som jag hade att erbjudas.
så på de sättet så känns det ju ofattbart bra.
Moa the sofistikerad glasögonorm is back in town!? JA!JA!JA! JAAJAJJAJA!
nej nog med energi.
Imorgon är det torsdag, vad händer då? hem bara tror jag.
nu ska jag väl titta lite bilddagbok sen får vi se om någon pojke ringer mig sen så jag får reda på om han har cup i helgen , och hur vi ska göra med present till hans lillasyster , hon fyller nämligen 15 på lördag! Grattis Jennifer.
Men nu ska jag sluta, puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar