lördag 17 januari 2009

lördag

jag är vaken och klockan är inte mycket, 10:07.
Henke sover än, inte alls ovanligt.
Men jag orkar verkligen inte sova mer, vet inte varför. Min kropp behagar helt enkelt inte mer sömn.
Detta inlägg skriver jag pågrund av uttråkadhet, så förvänta er inget spännande.
Vill ni därför inte läsa längre en hit så kan ni ju gå och göra något annat :)
Själv fortsätter jag att skriva iallafall.
På radion spelas en okänd låt, något dansband kan jag höra. Den verkar inte vara så okänd hos de äldre iallafall, för nu hör jag också mammas röst sjungas med till dansbandet.
Och nu hör jag också att gubben som sjunger är död. Själv vet jag inte ens vem det är.
men det var ju tråkigt att han dog.
Alla äter frukost nu, jag kan höra deras hunger försvinna enda hit.
jag vill med äta frukost, men jag väntar nog på att min pojkvän ska komma ner först.
så slipper han äta själv. "så slipper han äta själv" jag tror nästan att det bara är vuxna och tjejer som tänker så. Hade det varit henke som vaknat före mig hade han gått ner och ätit utan mig eller så hade han inte låtit mig sova. Men jag gör ju inte så, jag låter han sova och jag väntar in honom för frukost. Jag är tjej, det är ju därför :) så trevlig, omtänksam och givmild.
Så är det bara, eller vad säger ni andra tjejer?
Men ja, vilken tråkigt inlägg. Jag ska nog väcka henke iallafall nu, och äta frukost. Moohahah.
Fast det är för att vi ska äta pizza vid 1. Så man kan ju inte äta frukost precis innan.
så jag är ju snäll egentligen. BRA DET!

Heijdåj puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar