måndag 19 januari 2009

måndag

ingen läser min blogg!
jag måste vara riktigt ointressant och tråkig.
tänk så hade man så många läsare som typ blondinbella.
men hon är ju snorrik och det är ju knappast jag.
sen är ju hon mycket intressantare än mig och defenitivt mycket snyggare än mig.
men vad gör man åt saken? jag är ju jag och jag är bra ändå.
jag har underbara vänner, frida är ett gott exempel. emma, victoria och elin är inte så dumma dom heller. Och michelle, hon är en riktig kalaspuff :)
Sen har jag en riktigt go familj, som jag tycker hemskt mycket om.
Men för att inte tala om min pojkvän, han är värd alla vackra ord. Vad vore jag utan honom då?
så herregud, vad ska jag klaga på egentligen. Vad är lite pengar om man jämnför med allt det?
INGENTING! det gäller bara att insè det. Vänner, Familj och Kärlek hör ihop och tillsammans så är det vara det som spelar någon roll egentligen. Hihi.
men nu ska jag lämna mitt blogginlägg och äta nybaktbröd.

Have it najs! (y)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar