onsdag 4 februari 2009

onsdag 4/2 - 09

Tjena hejsan!

Slutar klockan 14 idag när det är onsdag.
Mamma ska som vanligt komma och hämta mig, fast tydligen inte idag.
Oscar har fått magsjuka så mamma ville inte lämna honom själv med Mimi.
Kan jag förstå, så jag gick hem till Henke. Fast här är ingen hemma.
Trist.
Undra om Henke ens kommer hem?
jag tar bussen klockan 16:15 iallafall då så får vi se om jag hinner träffa honom eller inte.
Hoppas han hinner hem, jag vill ha en kram :)

Idag

jag måste verkligen plugga
fast jag har ingen ork.
Sen måste jag sjunga, har ju läxa i det också.
INTE GLÖMMA!
sen måste jag verkligen ordna upp något schema för fritid/henke och skolarbete.
Men det får bli senare för nu ska jag titta om henke har något gott att äta här hemma. ;-)

1 kommentar:

  1. Plugga- herregud. Jag är redan skoltrött.
    8:an är förjävlig. Hoppas du har det bättre i alla fall.

    Och gud så roligt att du sjunger. :)
    Puss<3

    SvaraRadera